love letterz..

To all my beloved readers, mohon tegur dan komen andai ada yang tidak kena dengan penulisan saya, mohon juga komen membina untuk meningkatkan mutu penulisan...

**Segala copy paste karya-karya di dalam blog ini adalah di larang, segalanya adalah hak terpelihara perahan otak saya. Terima kasih.

muah2 utk semua. Terima kasih atas sokongan!

yang benar dan tak tipu:
Adah Firaisaa
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 12 March 2013

Tunangan orang?

hyep! hyep! hyep! hahhaa.. dah lama sangat rasanya aku tak luangkan masa beceloteh pasal diri sendiri. kehidupan n apa yang berlaku di sekeliling. nak buat macam mana, sibuk kalah menteri pertahanan yang tgh sibuk mempertahankan Lahad Datu, Sabah dr genge2 SULU yg xberapa betol tuh. aku pulak kat sini sibuk melayab buku-buku, kelas, lecturer, dan tunang! OOOPS!! TUNANG? hehe.. alhamdulillah.. secara rasminya aku dah pun bergelar tunangan kepada my only one budak comel, MOHAMMAD FIKRAN BIN RUZANI...

kehidupan as tunangan orang ni bukan banyak berbeza pun, belom jadi isteri lagi kan. ehehe.. just sekarang ni peraturan terlebih ketat masa couple dlu lah.. sekarang semua aku buat dia kena tahu, nak pegi mana2, tak boleh sorang-sorang, pegi balik kelas pun berhantar berambik, kreta aku dia yang jaga, yerla aku ni bukan reti jaga kreta. hahahhahaa....  

4 comments:

  1. ehehhe..cik wana folow awak..tahniah..bila nak kahwin ? hehehee

    ReplyDelete
  2. hehhe. lambat lagi la awk.. kite duk study lg ni ha.. cik abangnye pun duk study jgk. hehe.. xsempat pk nak kawen.. hhehhe.. 2 thun lg kot..

    ReplyDelete
  3. follow sini , follow bck okey http://aisyaieyka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite da follow.. mekaseh follow kita... jemput komen e-novel kite eak. kita budak bru belajar.. hehehhehe....

      Delete