love letterz..

To all my beloved readers, mohon tegur dan komen andai ada yang tidak kena dengan penulisan saya, mohon juga komen membina untuk meningkatkan mutu penulisan...

**Segala copy paste karya-karya di dalam blog ini adalah di larang, segalanya adalah hak terpelihara perahan otak saya. Terima kasih.

muah2 utk semua. Terima kasih atas sokongan!

yang benar dan tak tipu:
Adah Firaisaa
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 25 March 2014

berperang dalam segala hal.

salam sejahtera buat semua pembaca "Lazuardi Cinta". sedar tak sedar agak bersawang juga blog ni kan? hehehe. maaflah... saya tak sempat... terlalu banyak komitmen pada pekajaran yang harus dilunaskan.... maafkan saya segalanya.... tentang MEMOIR CINTA PAK CIK NAGA  andai ada rezekinya... murah berkahnya... maka akan terhasillah sebuah buku.. kalau tidakpun.. tidak mengapalah.. saya pendatang baru.. jadi harus terima banyak kekurangan yang masih perlu dibaiki.. kan?? kalau bukan rezeki saya dgn penerbit yang ini... saya akan bergerak ke arah lain... mencuba tak salah. yang penting putus asa tu yang jangan. betul x? hehehe.... 

manuskrip kedua dan ketiga yang masih mencari arah bertajuk NAK JADI PENGANTIN dan DARI JIWA SANG LELAKI pula insyaAllah... itu projek 2015. 2014 ni draf je sikit2...... asalkan bergerak drpd terus senyap tak bergerak kan? apa pun yang penting sekrang.. keutamaan saya adalah menghabiskan pengajian yang tinggal beberapa semster je lagi ni... lepastu nk buat persiapan jadi isteri orang pulak... kalau ada rezeki bakal pengantin.. insyaAllah... MEMOIR CINTA PAK CIK NAGA akan menemui anda dlm versi cetak.. kalau belum murah rezekinya.. mesti ada yang terbaik drpd Allah bukan? xperlu persoalkan kenapa... hanya buat dan berdoa. janji usaha ada.... insyaAllah... apapun.. saya memohon jasa baik kalian yang membaca entri bersawang kali ini.. semoga MEMOIR CINTA PAK CIK NAGA akan diterima baik oleh pihak penerbit.... insyaAllah...


*** Harraz Rizki bukan hero handsome mana pun, bukan lelaki romantik sampai meleleh tu.. Marha Karmila pula perempuan biasa2.. hanya jiwanya yang kental dan baik hati... ya.. Memoir inta Pak Cik Naga bukanlah cerita cinta yang meletop kebabom! namun di dalamnya penuh ilmu yang mahu saya kongsikan hasil drpd pengalaman dan juga niat mahu membantu org lain tentang kewujudan dan mencegah ganguan alam ghaib pada manusia. itu sahaja... insyaALlah.. baik niat kita.... baiklah rezekinya... isnyaLlah.... Amin...

yang ikhlas:
Adah Firaisaa

(tatabahasa berterabut. nak cepat. ngantuk. hehee. babai. muah2)

No comments:

Post a Comment