love letterz..

To all my beloved readers, mohon tegur dan komen andai ada yang tidak kena dengan penulisan saya, mohon juga komen membina untuk meningkatkan mutu penulisan...

**Segala copy paste karya-karya di dalam blog ini adalah di larang, segalanya adalah hak terpelihara perahan otak saya. Terima kasih.

muah2 utk semua. Terima kasih atas sokongan!

yang benar dan tak tipu:
Adah Firaisaa
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday 1 January 2013

2013----> tahun baru

hyep!!!! hari ini tanpa dirancang, i donno how, we all tersampai ke KLCC utk tgk firework! kami xsmbut new year oke, niat kami nk tgk firework je.. hehehe...  kami keluar dalam pukul 9 mlm, and naik lrt ke masjid jamek, n then terus ke KLCC. memang ramai sungguh. aku pegi 4 orang jer, dengan my fience, Fikran, n Acap n NAzren.. hehe.... happening la.. thats my first experience.. n mcm mne entah.. kami kne catch ngan astro awani, kene tmu bual, dye ckp masuk berita, aku xtau lah, kalau fmly aku tau, mati kne bebel..ahahahha......... xpe..pengalaman mendewasakn kita kn.....so, lau dah pegi ke lautan mnusia tu xambik gambar, memang xsah la kan?? mesti dan wajib. hahahahhaha... okey.. layan sajalah.... 


with my fience


he said, "my lovely rabbit", hahaha

maskquarade gurl..


my encem rabbit...

hantuuuuuuu!

nazren.. 

acap, pike, nazren

mask utk kelate (trw)

No comments:

Post a Comment