love letterz..

To all my beloved readers, mohon tegur dan komen andai ada yang tidak kena dengan penulisan saya, mohon juga komen membina untuk meningkatkan mutu penulisan...

**Segala copy paste karya-karya di dalam blog ini adalah di larang, segalanya adalah hak terpelihara perahan otak saya. Terima kasih.

muah2 utk semua. Terima kasih atas sokongan!

yang benar dan tak tipu:
Adah Firaisaa
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday 19 December 2012

Chaiyoook!!!!! adah comel.. hahah

hyep!! huwarrgh!! baru bangun dr mimpi ke ni? haha.. mne penya[u ni..aku nak sapu sawang yang memang tahap xnampak lapisan luar nih... hahaha.. berhabuk dah kot blog aku nih.. okay, sekarang! sekian lama setelah aku menyepi, tungu punya tunggu dpn laptop, memandang je blog kesayangan nih, akhirnya hari ini semangat untuk menulis BANGKIT! ohSem!!!  maka, era baru di akhir tahun muncul.. hahahha.. ok2.. sbnrnya nk bercerita ni.. terlalu banyak cerita...

First!
aku sekarang dalam pemulihan emosi, kerana di bodohkan kawan..okey? (nampak x kesedihan aku?)
hehehe....  begini lah bila namanya perempuan, depan kita suci, blakang mcm longkang! (xsemua perempuan ok).. dah banyak kali aku bersabar, akhirnya tahap ketiga Gear kesabaran aku dah abes.. tp nasib dia baik, baru je nak meletop enjin kemarahan aku nih, dye dah blah dulu.. so aku pon mls nk pikir panjang, decide utk calm down, n just let go jer.. buat ape gado2 kan, lagi 1, aku tahu dia one day dia akan dtg balik kat aku n say "adah, i reallllllly regret do this  to u..".... 
huwaaaarghh!! kalau lah benda ni jadi, siap kau, KECEPEK! sebijik aku bg kat muka tu.. eh! eh!, aku bukan nk tumbuk dia la ..aku nk bls balik ape yg dia da buat kat aku.. antara nasihat i.. bia lan menghasut pun dia xboleh bezakan, agak2 kalau one day aku perli dia, dia paham x? hahhhha.. ok.. skrg dah ok.. aku letak tepi jer..dah mls ambik port.. pening! seksa main ngan mnusia yg pk diri sndri je..hawhawhaw....

second!
aku dah ad roomate baru, roomate yg dulu aku xtau mne pergi.. biala dia.. nasib aku xsempat masukkan nama dia dlm blog, lau x..PEDIIIH! hahahhah....skrg roomate aku Rosni.. even dye india Muslim, she's ok actually, better! oops!! hehehhe...

Third
assigment & study
hehe...biasalah... student, tu mmg xleh lari.. ya Allah... seksa..seksa.. hehehehe.... minggu lps bru je lps drop subjek english sbb bru dpt transfer credit.. tp xtau la kne cas ke x.. mmg r kolej ni..da la swasta.. haiiyooo~~ hahahhaha... n now aku tgh fokus utk siapkn mind mapping utk all chapter bg subject contemporary Business... aku nk A.. xmau dah mcm dlu.. dpt B jer.. hukhukhuk...

Fourth
ni yg paling aku tetiba rse naik hangin.. ahahha. bkn ape.. cuti krismas n cuti sem nnty (ala..2 minggu je cuti sem).. aku jnjji nk update novel aku... nk kasi ade nmpak mcm novel..hehehhe.... so.. Chaiyook! semoga adah berjaya.. Amiin......

No comments:

Post a Comment