love letterz..

To all my beloved readers, mohon tegur dan komen andai ada yang tidak kena dengan penulisan saya, mohon juga komen membina untuk meningkatkan mutu penulisan...

**Segala copy paste karya-karya di dalam blog ini adalah di larang, segalanya adalah hak terpelihara perahan otak saya. Terima kasih.

muah2 utk semua. Terima kasih atas sokongan!

yang benar dan tak tipu:
Adah Firaisaa
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 8 December 2014

ABANG NAGA LULUUUUUS!!!!

Harraz dan Marha.... 

Alhamdulillah... setelah bertukar kepada beberapa penerbit.. akhirnya dengan deraian air mata.. aku mengucapkan syukur kerana hasil penat lelah selama ini bagaikan sudah terbayar. itu belum betul-betul terbit tu.... itu baru dapat berita lulus.. ekekeke... masa tu aku tengah baring kat atas katil.. mamai2 duk tidur.. tiba2 je dapat berita.. huwaa!!! aku bangun daripada terbaring tu, duk bersila atas katil. mata duk baca email yang aku dapat... dalam kepala duk fikir.. manuskrip lulus.. kalau lulus maksudnya terbit.. kalau terbit....... huwaaa!! aku terus menangis.. hahhaa. bukan aku nak mengangis sangatlah! tapi air mata tu yang keluar sendiri.. sapa suruh entah. ahhahaa


terus hapdet kat facebook.. hahaha. alah.. biaselah.. dunia di hujung jari.... (baca ala2 mat saleh ye)

jadi dengan rasminya. aku perkenalkanlah... penerbit yang Allah gerakkan hatinya untuk menerima naskah tak seberapa daripada aku ni.. 

tajuk insyaAllah masih dalam otak ni.. mungkin akan di tukar sedikit..hhehehe.. walaupun ceritaku tak berapa nak naga sangat. wakakak

okaylah. okalah.. aku mengaku.. mula2 tulis entri semangat gile.. now dah mengantuk pulak. ehhehe.. jadi.. itu je berita nak bagi tau.. hahahhaa.. terima kasih Anaasa! 

*now ANAASA dah ade 5 biji buku.. nak beli sila pm aku atau kalau nak beli dgn penerbit sendiri pun boleeh.. ehhehe..






cover-cover daripada diorang lawooo kan? jom! berangan macam mana rupa HArraz dan Marha pulak. hehehe.. 

nunite!!


No comments:

Post a Comment