love letterz..

To all my beloved readers, mohon tegur dan komen andai ada yang tidak kena dengan penulisan saya, mohon juga komen membina untuk meningkatkan mutu penulisan...

**Segala copy paste karya-karya di dalam blog ini adalah di larang, segalanya adalah hak terpelihara perahan otak saya. Terima kasih.

muah2 utk semua. Terima kasih atas sokongan!

yang benar dan tak tipu:
Adah Firaisaa
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday 29 October 2012

Aidiladha 2012


hye!! salam AidilAdha buat kalian.. ni raya korban..so xde maknanya korang nak hepy2 dpt duit raya..kalau dpt Alhamdulillah.... kalau x.. konpem2 daging lembu jer yg korang dapat. hahahahaha... orang kata kan.. oranglah kata..aku xtau betul ke idok.. Raya kat KELANTAN ni lebih MERIAH drpd raya kat negeri lain..betul ker? tp bg aku. mmg meriah. ada sesi gotong royong.. ado sesi masak2... makan2 ngan siblings smua.. woa!! bestla... tp yang paling tak bestnyer..aku kne jd tukang basuh pinbgggan..huaaa.. abes kecut segala urat saraf aku kesejukan..ahahahhaha....n raya kali ni baju raya aku paling kelas kau JAH!! haha.. kain batik n tshirt jer.. hahah.. sbbnye lepas smayang raya terus berpeluk cium dgn daging lembu la.. lepas tu kne p hantar kat keliling kampung gaya ala2 penghantar PIZZA kau. hahahha.. smpai sepupu sebelah umah aku menjerit tgk aku naik moto pakai kain batik jer. dye ckp.
"WOI!! CANTIK BAJU RAYE MU!!"
hahahahahahahhahahha.... bkn ke seksa org perli2 nih.. nasib baik aku xde turn kne hantar daging umah dia.kalau x mmg aku xhantor la..hahahahahahahhahahahha.... ok2.. sudah2.. ni ade la skeping dua( padahal berbelas keping) gambar raya aku n MR. F... heheh.. jgn jeles.. ni sesi beraya rumah dia..sesi beraya rumah aku xde gambar sbb kmera duk umah dia..kau lupa bwk okay.. so. enjoyyyy!!





















No comments:

Post a Comment